Alla inlägg under april 2015

Av Moa - 10 april 2015 21:49

Hejsan allihopa! Har tyvärr inte hunnit blogga under påsklovet då jag har haft väldigt mycket att göra. Mitt påsklov har iallafall varit kul! Har varit mest i stallet och så men sen har jag också varit på Leos lekland, b.la och lite sånt. Lov behöver man verkligen. På långfredagen så tävlade jag. 50 och 70cm. I 70 så var jag felfri i grundomgången, men sen i omhoppningen så rev han 9:an så då blev det ett PET, tyvärr, I 50 klassen kom vi runt banan utan några som helst problem,  sköönt! Han var en ängel den dagen! Har massvis med tävlingar inbokade, ska b.la varam med i divison lll där det är tre tävlingar varav två är på roo gård och en någon annan stans, kommer inte riktigt ihåg vart. Och då hoppar man 80cm, sen på finalen så är det 90cm och det ska bli så kul. Är sen också anmäld till sollentunas lokala tävling den 18, en i Hufvudsta i maj och lite sånt. 



Har ni planerat er tävlingssäsong?  



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på dig!
Jag är en snart 13-årig tjej som bor i Sthlm. Jag har en connemara valack född 07, Han heter egentligen Lidens Cap Bell Amoure, men han kallas för Morris, Morran eller Amoure. Hoppas du kommer läsa min blogg, kram

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards